“Logic will never change emotion or perception. Emotion and perception are changed by the stories we tell.”  Brené Brown, professor & author

Stap 1

Aangename kennismaking

    • Zijn we een match?

    • Hebben we in huis wat jullie nodig hebben?

    • Komt dit project in aanmerking voor de kmo-portefeuille?

    • een wijs gesprek

    • een degelijke offerte

    • een workshopdatum

Stap 2

Wilde workshop/werksessie

  • Een online/offline workshop waarin we ontdekken wie (je leest het juist) de onderneming is.

    Duur: 2 - 4u

    Maximum aantal deelnemers: 8

    • Waarom doe je wat je doet?

    • Hoe doe je dat dan precies?

    • Wat doe je eigenlijk?

    • Een vlijmscherpe analyse van jouw branding en communicatie

    • Een advies over hoe je het beter gezegd krijgt.

Stap 3

Werkwerkwerkwerk

  • In dialoog met jou werken we aan tekst + beeld + structuur + vorm met gevoel

    • je vertelt jouw verhaal met veel (meer) plezier, zowel intern als extern

    • je krijgt het (veel beter) gezegd

    • je maakt impact

    • Tekst: naam, slagzin, pitch, websiteteksten, print, …

    • Beeld: foto’s, filters, film, animatie, social mediacontent, …

    • Vorm: logo, lettertype, kleuren, vormen, …

    • Structuur: gebruiksvriendelijk, Googlevriendelijk, …

Zo krijg je het wel gezegd

Zeg dat zij het gezegd hebben

Voel jij het ook?