Gimv

Hoe kunnen we onze collega’s laten kennismaken met de nieuwe brand values? Hoe vertalen we de Gimv cultuur naar een sterke Employee Value Proposition en andere interne communicatie?

Waarom?

Investeringsfonds Gimv vroeg ons om de nieuwe bouwblokken van de Gimv identiteit op een elegante manier voor te stellen aan de Gimv collega’s. Volgende stap was het integreren van de nieuwe waarden in een Employee Value Proposition (EVP) waar alle collega’s zich in konden vinden.

Hoe?

en workshop, veel gesprekken Een intelligente, persoonlijke boodschap die zowel uitleg geeft over de bouwblokken (Freedom, Impact, Connection) als collega’s aanzet om met de bouwblokken aan de slag te gaan.

Wat?

Een postpakket dat netjes in Nederlandse, Duitse, Franse en Belgische brievenbussen past. Daarin: een persoonlijke brief en een kaartenset. Behalve de omschrijving van elk bouwblok vind je op de kaarten doe-opdrachten, quotes en momenten van reflectie die te maken hebben met één van de drie bouwblokken.

Waar zijn we fier op?

  • We stelden Gimv verschillende communicatieconcepten voor, waaruit ze één selecteerden. Moeilijk kiezen, zeiden ze bij Gimv. Dat vonden wij ook ^^

  • Glynn van Tigerous ❤️ zorgde voor een warme look&feel, maakte alles drukklaar, stelde 150 pakketten samen, die tijdig bij 100 Gimv collega’s in de bus kwamen.