Strategische storytelling

Strategie

Wat is het oerverhaal van jouw onderneming? Tijdens een strategische storytelling sesessie beantwoorden we drie essentiële vragen over merkidentiteit, toekomst en stakeholders. De output van deze werksessies vormen de basis voor branding en communicatie.

Pro tip: je kan voor deze sessies beroep doen op de kmo-portefeuille.

Next steps

  • (Re)branding

    Een merkidentiteit voor jouw onderneming. Je voelt wel waar jullie voor staan, maar het is nog niet (of niet meer) in de juiste woorden en beelden. Tekst en beeld werkt een inhoudelijke en vormelijke identiteit uit op basis van het oerverhaal van de onderneming. Meer over (re)branding.

  • Employer (re)branding

    Werknemers meekrijgen in het oerverhaal van de onderneming. Dat doe je niet zomaar. tekst en beeld creëert een inhoudelijke en vormelijke employer (re)branding waar elke collega enthousiast van wordt. Meer over employer (re)branding.

  • Strategische copywriting

    Copywriting die meer vraagt dan ChatGPT. Tekst en beeld duikt diep in onderwerp en context, en levert doordacht speelse teksten op maat van jouw stakeholders. Meer over strategische copywriting.